آموزش لینک سازی خارجی

ساخت وبلاگ

لینک و پیوند‌های UGC پیوند‌هایی میباشند که بوسیله یوزرها یک تارنما تولید گردیده‌اند و رئیس تارنما نقشی در ساختن آن ها نداشته میباشد. این نوع پیوند‌ها معمولاً در قسمت نظرها تارنما یا این که فروم‌ها به وجود میایند. درصورتی که که از برچسب UGC برای یک لینک و پیوند به کار گیری فرمایید، آموزش لینک سازی خارجی درواقع اعلام میکنید که پیوند به وسیله یوزرها تارنما ساخت‌و‌ساز گردیده و شما تحت عنوان مدیریت وبسایت نمی‌توانید اعتبار مقصد لینک و پیوند را ضمانت نمایید. خلال این، گوگل با به کارگیری از این برچسب می تواند در بین پیوند‌هایی که یوزرها میسازند و لینک و پیوند‌های تبلیغاتی تفاوت قائل خواهد شد.

در صورتی میخواهید لینکی را تحت عنوان پیوند آکادمی رایا پارس ساخته ‌گردیده بوسیله یوزرها برچسب بزنید بایستی از عبارت پایین برای آن به کار گیری نمائید:

Link text
عالی میباشد این برچسب را برای همه پیوند‌هایی که به وسیله یوزرها در نصیب ایده ها با فروم گفتگوی وب سایت‌تان درست شده، به کار گیری فرمائید. با این درحال حاضر در شرایطی‌که در امر اعتبار مقصد what is seo بعضی لینک و پیوند‌ها و عده ای که لینک و پیوند‌ها را ساخته‌اند، اعتقاد و باور دارید، میتوانید از برچسب UGC برای آنان به کارگیری نکنید.

بیشتر بخوانید: رپورتاژ اطلاع رسانی چیست و چه اهمیتی در seo داراست؟

لینک و پیوند noreferrer
Noreferrer برچسبی میباشد که میتوانید برای پیوند‌های خروجی وبسایت به شغل ببرید تا داده ها مبدأ لینک و پیوند را از وبسایت ورودی نهفته نمائید. در واقع هنگامی از این برچسب به کار گیری نمایید، وب سایت مقصد نمی‌تواند بفهمد از کدام وب سایت پیوند گرفته میباشد. در‌این‌صورت‌ گوگل آنالیتیکس وبسایت مقصد، ترافیک ورودی از پیوند noreferrer را در نصیب Referral نشانه نمی‌دهد، بلکه تحت عنوان ترافیک Direct در لحاظ می گیرد. مفاد کاربرد مشخصی برای این برچسب نمی‌قدرت در حیث گرفت ولی در شکل میل فردی خودتان میتوانید از آن استعمال نمایید. این نوع پیوند اثر مستقیمی روی سئوی وبسایت نداشته و با خاطر شل می توانید آن را به شغل ببرید. اکر تمایل به فعالیت بردن برچسب noreferrer برای لینکی را دارید، می بایست از کد تحت به کارگیری نمایید :

Link to Example.com
لینک و پیوند noopener
Noopener هم برچسبی میباشد که در شکل به کار گیری در یک پیوند، تارنما مقصد نمی‌تواند هیچگونه دسترسی به صفحه ها وبسایت مبدأ داشته باشد. کاربرد این برچسب به خیال مسائل امنیتی میباشد چون در صورتیکه نشانی مقصد غیر قابل اعتقادوباور و نامعتبر باشد میتواند مبادرت به سرقت داده ها و نشر کدهای مخرب نماید. تاثیری هم روی seo ندارد. وردپرس به صورت اتومات این برچسب را برای همگی پیوند‌های فرنگی در حیث می گیرد. در صورتیکه که سیستم رئیس محتوای وبسایت شما وردپرس وجود ندارد، سفارش می گردد مطلقاً این برچسب را برای پیوند‌های فرنگی به کار گیری فرمائید. برای به کار گیری از آن می بایست کد ذیل را به عمل ببرید:

Link to Example.com

آموزش لینک سازی خارجی...
ما را در سایت آموزش لینک سازی خارجی دنبال می کنید

برچسب : آموزش لینک سازی خارجی, نویسنده : mohammadsrc externallinkbuildingtraining بازدید : 123 تاريخ : پنجشنبه 31 شهريور 1401 ساعت: 14:03

تصاویر میتوانند تجارب یوزرها را در وب سایت شما بهبود دهند، آموزش لینک سازی خارجی مارک شمارا پر رنگ‌خیس نمایند و وب سایت شمارا زیباتر نمایند. با این درحال حاضر تصاویری که بیش تر از حد گرانقدر و پرحجم باشند، آکادمی رایا پارس سرعت بالا داخل شدن وبسایت شمارا کاهش میدهند what is seo که میتواند هم تأثیری منفی بر seo داشته باشد و هم مخاطبان شما‌را کلافه نماید. با باصرفه‌سازی تصاویرتان میتوانید از این خطاها پرهیز نمائید و از مزایای تصاویر به کار گیری فرمائید.

با صرفه‌سازی تصاویر می تواند با کاهش وسعت تصاویر و تغییر تحول روش بار گذاری تصاویر در وب سایت صورت بپذیرد. این مراحل را درصورتی که بخواهیم به طور دستی اجرا دهیم بسیار فرصت‌بر خواهد بود البته وب سایت‌های وردپرسی میتوانند برای این فعالیت از پلاگین‌های کاهش وسعت تصاویر در وردپرس استعمال نمایند که خلال صرفه‌جویی در حین می توانند مزایای بیشتری نیز داشته باشند. درین نوشته‌ی علمی با شایسته ترین پلاگین‌های کاهش وسعت تصاویر در وردپرس آشنا خوا هیم شد.

شایسته ترین پلاگین‌های مجانی و مبلغی باصرفه‌سازی تصاویر در وردپرس
در لیست پایین ما شایسته ترین پلاگین‌های بدون پول و مبلغی باصرفه‌سازی تصاویر در وردپرس را گردآوری‌آوری کرده‌ایم و درپی هرکدام را به صورت ظریف‌خیس نظارت خوا‌هیم کرد:

Smush
Optimus
EWWW Image Optimizer
ShortPixel Image Optimizer
Compress JPEG and PNG Images
Imsanity
Imagify
reSmush.it
Kraken Image Optimizer
WP Compress
پلاگین Smush برای باصرفه‌سازی تصاویر در وردپرس (بدون پول و مبلغی)
اسماش یا این که Smush دوست داستنی‌ترین پلاگین باصرفه‌سازی تصویر مو جود برای وردپرس میباشد. این پلاگین از مراحل فشرده‌سازی سوای تلف کردن چگونگی به کار گیری می‌نماید بدین مضمون‌ که سوای از دست رفتن چگونگی، وسعت عکس را کاهش می دهد. اسماش می تواند تصاویر تا وسعت 5 مگابایت را باصرفه‌سازی نماید، چه به طور تکی و چه به طور عمومی. اسماش همینطور از امکان‌هایی مثل Lazy Load و تغییر‌و تحول اندازه خود کار (Auto-resizing) نیز شامل است.

فعالیت کردن با این پلاگین به‌خصوص برای جدید‌امور راحت میباشد. با نصب این پلاگین و اجرا پیکربندی آن، تصاویر مو جود روی وب سایت شما باصرفه‌سازی خواهند شد و هر تصویر جدیدی که روی تارنما لود می‌‌خواهد شد نیز به طور اتومات با صرفه می‌‌گردد ولی تا هنگامی که Smush روی تارنما نصب گردیده باشد.

آموزش لینک سازی خارجی...
ما را در سایت آموزش لینک سازی خارجی دنبال می کنید

برچسب : آموزش لینک سازی خارجی, نویسنده : mohammadsrc externallinkbuildingtraining بازدید : 98 تاريخ : سه شنبه 29 شهريور 1401 ساعت: 14:53

رپورتاژ اطلاع رسانی به شکلی از اطلاع رسانی گفته می‌گردد آموزش لینک سازی خارجی که در پوسته گزارش ارائه خواهد شد. بدین مضمون‌ که استفاده کننده متوجه جنبۀ تبلیغاتی این گزارش نمی‌شود و تصور می نماید در درحال حاضر بازرسی یا این که مشاهده یک گزارش تماماً بی طرف میباشد. آکادمی رایا پارس به جهت غیر بی واسطه بودن این راه تبلیغاتی، رپورتاژ اطلاع رسانی اثربخشی بالایی دارااست. معمولا مخاطبان به‌این نوع اطلاع رسانی اتکا بیشتری دارا‌هستند و تک تک محتوای رپورتاژ را تا آخر بازرسی می نمایند. رپورتاژ اطلاع رسانی یکی شایسته ترین طرز‌های تبلیغات اینترنتی و برندسازی میباشد که وسیع ترین برندهای عالم برای معرفی تولید ها و سرویس ها تازه خویش از آن به کارگیری می نمایند. رپورتاژ فقط نحوه تبلیغاتی میباشد که برای بازه زمانی فرصت نامحدود به مخاطبان نمایش داده میشود و مدام در وبسایت‌ اطلاع رسانی دهنده باقی میماند.

گزاره ای در تبلیغات میباشد که می‌گوید: شایسته ترین نوع اطلاع رسانی، what is seo آن میباشد که اطلاع رسانی بنظر نرسد. فعلا درصد قابل توجهی از اخباری که از رسانه های متعدد منتشر میگردد در دل خویش پیامی بازرگانی به همدم دارااست و گزارش تبلیغاتی به حساب آورده می شود، برهان این مسئله تاثیر بخشی قابل توجهی میباشد که‌این نوع از تبلیغات داراست. در واقع عموم دیگر توجهی به تبلیغات نمیکنند و نحوه های تبلیغاتی سنتی برای عموم تکراری و کسل کننده گردیده‌است، به همین جهت میباشد که reportage advertisement از عنایت متعددی منتفع گردیده‌است. 

گونه های رپورتاژ اطلاع رسانی 
رپورتاژ اطلاع رسانی اشکال مختلفی داراست و بسته به رسانه ای که در آن منتشر می شود نامگذاری میگردد. بعضا از مشهورترین گونه های رپورتاژ اطلاع رسانی عبارت اند از: رپورتاژ اطلاع رسانی تلویزیونی، رپورتاژ اطلاع رسانی تکثیر یافته در وب سایت های خبری و رسانه های دیجیتال (رپورتاژ اطلاع رسانی اینترنتی) ، رپورتاژ اطلاع رسانی ویژه خبرنامه و رسانه های کثیرالانتشار. نوع کتابت محتوا و ارائه زمینه در هرکدام از این رسانه ها گوناگون بوده و می بایست اصول کلی آن به صدق رعایت گردد.

اثر رپورتاژ اطلاع رسانی در seo و درجه وب سایت در گوگل 
رپورتاژ اطلاع رسانی در واقعیت عملکردی مانند تایپ کردن یک پُست مهمان دارااست. با قرار دادن لینک و پیوند وبسایت تان در متن رپورتاژ اطلاع رسانی میتوانید سیگنال سکو بندی قدرتمندی برای موتورهای کاوش ارسال نمایید. با یقین، داشتن یک پیوند از اینترنت سایتی با اعتبار دامنۀ بالا اثر بسیار خیر و خوبی بر روی سئوی تارنما شما خواهد داشت. رپورتاژ اطلاع رسانی بصورت بی واسطه بر روی seo تارنما اثر ندارد. البته همانگونه که گفتیم قادر است به طور غیر بی واسطه بسیار موءثر باشد. اثر غیر بدون واسطه رپورتاژ اطلاع رسانی بر seo وبسایت درین نکته پنهان میباشد که رپورتاژ اطلاع رسانی با دستکم تبلیغ برای برندتان، بیشترین راندمان را برای مال شما ساخت و ساز می نماید. اشخاص ببیننده رپورتاژ اطلاع رسانی مسلماً به وب سایت شما برای مشاهده و خرید محصول ها یا این که سرویس ها مراجعه می نمایند. بدین ترتیب، تعداد ورودی های وبسایت شما ارتقا خواهد یافت که‌این مورد به بهبود درجه تارنما شما یاری خواهد کرد.  از طرفی دیگر، تولید بک لینک و پیوند در وبسایت های دارای اعتبار و پر بازدید به توان به چنگ آوردن وبسایت و ارتقای مرتبه آن در گوگل یاری می نماید.

بینش گوگل نسبت به رپورتاژ اطلاع رسانی
رپورتاژ اطلاع رسانی یکی‌از رویه های به دست آوردن بک پیوند برای وبسایت میباشد. به این ترتیب همچون پیوند سازی، یک فرمان حساس و تخصصی میباشد. در حالتی که به طور اصولی اجرا نشود، ممکن میباشد سود عکس داشته باشد و تارنما شما از طرف گوگل مجازات گردد. مورد اصلی برای گوگل این میباشد که خوا‌نندگان متن اطلاع رسانی متوجه تبلیغاتی بودن متن نمی‌شوند. گوگل از این جهت نگران میباشد که ممکن میباشد محتواهای غیر بدون‌پول موجب گم راه شدن مخاطبان بشود. براین اساس برای پرهیز از جریمه شدن به وسیله گوگل، بایستی اعتقادوباور نتایج فرمائید که خوانند‌گان اطلاع رسانی از به عبارتی آغاز متوجه تبلیغاتی بودن متن گردیده اند و با تصمیم خویش به قرائت محتوای رپورتاژ پرداخته اند.

آموزش لینک سازی خارجی...
ما را در سایت آموزش لینک سازی خارجی دنبال می کنید

برچسب : آموزش لینک سازی خارجی, نویسنده : mohammadsrc externallinkbuildingtraining بازدید : 96 تاريخ : يکشنبه 27 شهريور 1401 ساعت: 13:59

تبارک‌ترین ضرری که تکرار کلمه و واژه کلیدی به شما وارد خواهد ایجاد کرد، آموزش لینک سازی خارجی جریمه میباشد. هنگامی که موتور جستجوی گوگل شما‌را جریمه می‌نماید، وبسایت شما از نتیجه ها گوگل حذف می گردد و این آرم دهنده جراحت بزرگی میباشد که به سئوی تارنما وارداتی میباشد.
تکرار بیشتراز حد لغت ها، نرخ پریدن یا این که ––Bounce rate–– را ارتقا میدهد. همان گونه که میدانید، نرخ پریدن برای سئوی وبسایت عنایت داراست و سایتی در این مورد امتیاز بهتر اخذ می‌نماید که بازدید کننده را در خویش نگاه دارااست. به تعبیری هرچه نرخ پریدن کمتر باشد، بهینه سازی چگونگی بالاتری دارااست.
استعمال بیش تر از اندازه از یک واژه و کلمه تحت عنوان کیورد قادر است برای استفاده کننده خسته کننده باشد. مدام به خیال و خاطر داشته باشید که شما برای استفاده کننده مقاله می‌نویسید آکادمی رایا پارس و خیر برای موتورهای کاوش. می‌قدرت این بینش را حق تقدم اساسی گوگل تیتر کرد که از شما توقع دارد مطالب مفیدی برای بازدیدکنندگان ساخت و ساز نمائید و موتورهای کاوش را ابزاری برای پژوهش بدانید.
راهکارهای پرهیز از KEYWORD STUFFING
برای دوری از Keyword Stuffing طرق تجربی متعددی ارائه شد‌ه‌است و خویش گوگل نیز در این مورد اطلاعاتی داده میباشد.

هنگامی که تیتر کاغذ را می‌نویسید دقت داشته باشید که‌این عبارت می بایست تماما منحصر به فرد باشد. یعنی در صفحه های دیگر به کارگیری نشده باشد و کلمه و واژه کلیدی متبوع نیز در آن‌ صفحه های تکرار نشده باشد ––یا این که به اصطلاح Duplicate نشده باشد–– همینطور این عبارت بایستی به سیرتکامل‌ای باشد که توضیح مختصر و کاملی از برگه سایت شما ارائه نماید و بازدید کننده با او‌لین نگاه بتواند معنا شیت شمارا دریابد.
در توضیح شیت یا این که ––meta description–– تنها یکبار کلمه و واژه کلیدی را بنویسید. گزاره‌ای که در‌این بخش تحت عنوان توضیح ورقه قرار می‌دهید بایستی تک تک ورقه نام برده را به طور خلاصه ذکر نماید و تا حد قابلیت از به فعالیت بردن جمله‌ها تکراری که در بدنه مقاله به کار گیری کرده‌اید، دوری کنید.
در بدنه متن بایستی تعداد مشخصی واژه کلیدی قرار بدهید. تکرار واژه و کلمه کلیدی به ویژه در بدنه می تواند جراحت بزرگی به بهینه سازی وب سایت وارد نماید. به‌دنبال به تعداد واژه کلیدی که در بدنه متن بایستی استعمال شود، می پردازیم.
چه تعداد لغت ها کلیدی خطر جریمه را از تارنما به دور می‌نماید؟
نمی‌اقتدار تعداد مشخصی واژه و کلمه کلیدی برای متن بیان کرد؛ البته براساس گفته‌های متخصصین seo استعمال از کلمه و واژه کلیدی هنگامی اثرگذار خواهد بود که درصد چگالی کیورد یا این که –– Keyword Density–– کمتر از ۲-۳ درصد باشد. چگالی واژه و کلمه کلیدی بدین شکل به حساب آوردن می گردد: 
تعداد لغت ها متن/ تعداد کلمه ها کلیدی که در متن آمده میباشد.
با پیش گویی این فرمول می‌اقتدار اینگونه برداشت کرد که متن کیفیت خوب، what is seo متنی میباشد که در آن تکرار کلمه و واژه کلیدی سنجیده میباشد و در هر ۱۵۰-۱۷۰ کلمه و واژه یک توشه از آن به کار گیری می گردد.

چه‌گونه از خطر KEYWORD STUFFING در مدد بمانیم؟
در حالتی‌که میخواهید برای یک واژه و کلمه کلیدی سکو خیر و خوبی بدست بیاورید به «seo» تصور کنید. بدین ترتیب که:
1.    برای هر شیت یک واژه کلیدی مهم در حیث بگیرید.
2.    بیشتر از ۳۰۰ کلمه و واژه بنویسید و به ازای هر ۳۰۰ واژه و کلمه دو توشه از کلمه و واژه کلیدی اساسی به کار گیری فرمائید.
3.    عبارات کلیدی فرعی، هم معنی‌ها و لغات زمانبر مربوط به کلمه و واژه متبوع می توانند، اثرگذار باشند.
4.    برای این که کیوردها به طور باصرفه در صفحه ها تارنما قرار بگیرند بایستی در نصیب‌های متعدد ورقه پدیدار شوند. برای باصرفه‌سازی هرچه خوب:

واژه و کلمه غرض را یک توشه در عنوان ورقه به کارگیری فرمایید.
کیورد را دستکم در یک زیرتیتر بیاورید.
واژه متبوع را در بین تگ‌های Title قرار بدهید.
keyword را یک توشه در متای توضیحات شیت بیاورید.
کلمه و واژه کلیدی بایستی در جمله اولیه متن پدیدار خواهد شد.
در انتهای متن و نصیب گردآوری‌بندی نیز از این واژه و کلمه به کارگیری فرمایید

آموزش لینک سازی خارجی...
ما را در سایت آموزش لینک سازی خارجی دنبال می کنید

برچسب : آموزش لینک سازی خارجی, نویسنده : mohammadsrc externallinkbuildingtraining بازدید : 88 تاريخ : سه شنبه 22 شهريور 1401 ساعت: 14:33

با جاری ساختن مرحله نخستین، سنگ بنای PWA برای تارنما شما محور ریزی شد‌ه‌است. البته پیش از آن که به سراغ مرحله آینده برویم، بیایید پاره ای با کدهایی که در فولدر manifest وارد کردیم، بیشتر آشنا شویم. آموزش لینک سازی خارجی همانگونه که در کدهای وقتگیر بالا مشاهده می‌کنید، داده ها متنوعی درین پوشه وارداتی میباشد. این داده ها بدین ترتیب میباشند:

Name: اسم بدون نقص این اینترنت اَپ یا این که به عبارتی PWA
short_name: اسم کوتاهی که قرار میباشد تحت عنوان اسم این نرم افزار در کاغذ مهم اکران داده گردد.
description: یک یا این که دو گزاره که توضیحاتی درباره این اپلیکیشن می‌دهد.
icons: تمامی داده ها درباره آیکون ها؛ دربرگیرنده: پست الکترونیک منبع، سایزها، آکادمی رایا پارس گونه های و … . اعتنا نمائید که در‌این بخش عالی میباشد یک سری آیکون را درین نصیب تعریف‌و‌تمجید نمائید. what is seo با این شغل از در میان آیکون های مو جود، شایسته ترین اندازه برای دستگاه مخاطب به کارگیری میگردد.
start_url: اشاره داراست به فولدر index که هنگام فعال‌سازی این نرم افزار انجام می‌گردد.
display: روش اکران اپلیکیشن که میتواند fullscreen، standalone، minimal-ui یا این که browser باشد.
theme_color: رنگی اساسی رابط کاربری.
background_color: رنگی که تحت عنوان بک گراند اپلیکیشن به کار گیری میگردد.
نکته: دست‌کم اطلاعاتی که فولدر Manifest به آن‌ها نیاز دارااست، یک اسم و آیکون میباشد. این آیکون نیز بایستی دستکم دربرگیرنده منبع، سایز و نوع باشد. بدین ترتیب باقی اطلاعاتی که در‌این فولدر نوشته ایم، کلیه از روی میل میباشند.

مرحله سوم: ساخت و ساز یک Service worker
در مرحله آتی می بایست Service Worker برای تارنما بسازیم. ولی خدمت ورکر چیست؟ این یک فولدر اسکریپتی میباشد که در دور نما بوسیله مرورگر اعمال میگردد و به طور غیر وابسته و بدون واسطه به پوشه های اساسی تارنما دسترسی ندارد؛ بلکه بوسیله “PostMessage” با وبسایت تعامل می نماید. غرض خدمت ورکر این میباشد که امکان های اضافه تری را به وبسایت بیفزاید. قابلیت و امکان هایی مانند:

ارائه برخی کاربردها در وضعیت آفلاین
کش کردن برخی از پوشه ها
امکان Push notification (اکران اعلان های اینترنت)
در واقع ما می‌خواهیم به امداد یک خدمت ورکر، امکان های بیشتری را برای این  PWA  وبسایت خویش مهیا نمایید. اکنون چطور میتوانیم یک خدمت ورکر برای وبسایت بسازیم؟ به امداد کدهای تحت:

اکنون می بایست این خدمت ورکر را برای فرآیند یا این که رویدادهای متفاوت PWA فعال کنیم. این حوادث عبارت اند از:

Install (نصب)
Activate (فعالسازی)
Fetch (واکشی)
میتوانید این کدها را به هریک از صفحاتی که مد حیث دارید (مثل شیت مهم، کاغذ درباره ما و …) اضافه نمایید. در‌پی طرز فعال کردن PWA برای هرکدام از این حوادث را مرور می‌کنیم.

دقت: ما در اینجا این کدها را به طور مستقل در 3 قسمت آورده ایم تا با کاربرد آن‌ها بیشتر آشنا شویم. البته شما میتوانید تمامی این 3 نصیب کد را به طور پی درپی به پوشه index.html و در انتهای کدهای نصیب اضافه فرمائید. در واقع هنگامی این 3 قسمت کد را بدین بخش فولدر خویش اضافه فرمائید، فولدر خدمت ورکر برای پروسه متفاوت فعال می‌گردد.

1. Install
برای فعال کردن این مرحله می بایست کد نام نویسی را به جاوااسکریپت اضافه کنیم، درخواست فولدر جاوااسکریپت خدمت ورکر را اضافه کنیم و این اتفاق افتاد را فراخوانی کنیم. به این ترتیب کدهای این روی داد بنابراین خواهند بود:

2.Activat
پس از این که روی داد نصب با توفیق صورت پذیرد، وهله به اتفاق افتاد فعالسازی میرسد. کدهای این اتفاق افتاد نیز به صورت تحت می باشند.

3. Fetch
با فعال کردن این اتفاق افتاد، میتوانید درخواست های کانال را پیش از بارگیری کاغذ، ضبط نمایید. بنابراین صفحه های آفلاین را به وجود می‌آوریم که می‌توانند در موقعیت آفلاین نیز جاری ساختن شوند. به عبارت دیگر زمانی وب سایت آنلاین میباشد، اتفاق افتاد واکشی محتوای وب سایت را در cache ذخیره می نماید. بعد هر فرصت که تارنما آفلاین باشد، این محتواها را از به عبارتی Cache گشوده می گرداند و به استفاده کننده اکران میدهد.

کدهای این اتفاق افتاد نیز به ترتیب تحت می‌باشند:

اکنون در صورتی‌که این 3 خصوصی کد را به نصیب Body فولدر index.html اضافه نمائید، فعالیت آحاد میباشد و PWA برای تارنما شما فعال میگردد!

آموزش لینک سازی خارجی...
ما را در سایت آموزش لینک سازی خارجی دنبال می کنید

برچسب : آموزش لینک سازی خارجی, نویسنده : mohammadsrc externallinkbuildingtraining بازدید : 121 تاريخ : شنبه 19 شهريور 1401 ساعت: 14:36

متا تگ چیست؟
متا تگ ها  المان هایی از HTML می باشند آموزش لینک سازی خارجی که اطلاعاتی درباره برگه اینترنت را در دست موتورهای کاوش و یوزرها قرار میدهند. این المان ها بایستی داخل تگ Head قرار گیرند. در نصیب هد دو المان متا تگ توضیحات و متا تگ تیتر قرار می‌گیرند.

متا تگ توضیحات چیست؟
متا تگ توضیحات یک گزاره کوتاه میباشد که در فولدر HTML مندرج و توضیحاتی درباره محتوا ارائه می دهد. توضیحات متا می‌تواند در ورقه حاصل کاوش در پایین نشانی کاغذ به اکران در بیاید. به‌این وضعیت اکران توضیحات متا، snippet هم گفته می گردد.

توضیحات متا زمانی که خویش یا این که یوزرها لینک و پیوند وب سایت را در بقیه وبسایت ها و شبکه های عمومی به اشتراک می‌گذارید نیز به اکران در می‌آید.

توضیحات متا را در کجا اضافه کنیم؟
متا تگ توضیحات همان گونه که گفته شد آکادمی رایا پارس داخل تگ Head جای‌دارد. طرز تایپ کردن تگ توضیحات متا بدین شکل میباشد:

در CMS های گوناگون بخشی برای درج توضیحات وجود داراست این قسمت ممکن میباشد عناوینی مانند "توضیحات، توضیحات مختصر و... " داشته باشد.

چرا توضیحات متا حائز اهمیت است؟
توضیحات متا می‌تواند بر روی تصمیم مخاطبان متاع و سرویس ها شما اثر گذارد و آن‌ها را به کلیک روی لینک و پیوند what is seo وب سایت شما در گوگل یا این که شبکه‌های‌اجتماعی تشویق کند. ارتقا نرخ کلیک و ارتقاء ترافیک تارنما در غایت به ارتقا تعامل یوزرها با تارنما می انجامد. براین اساس متن توضیحات می بایست جالب و مربوط به متن برگه و نیاز مخاطب باشد.

آموزش لینک سازی خارجی...
ما را در سایت آموزش لینک سازی خارجی دنبال می کنید

برچسب : آموزش لینک سازی خارجی, نویسنده : mohammadsrc externallinkbuildingtraining بازدید : 99 تاريخ : چهارشنبه 16 شهريور 1401 ساعت: 13:59

به صورت کلی واحدها و مقادیر مستعمل در CSS به دو صورت مطلق و یا این که نسبی خواهند بود. مثال‌های مطلق دربرگیرنده واحدهای اندازه گیری مانند پیکسل و یا این که سانتی‌متر خواهند شد. آموزش لینک سازی خارجی شما بر طبق این واحدهای اندازه گیری مطلق می توانید پیکربندی مختلفی را جاری ساختن نمائید. از سوی دیگر مقادیری خواهند بود که می توانند با دقت به وضوح برگه، اندازه فونت و مواقعی از این دست به صورت نسبی اجرا شوند.

از مثال واحدهایی که ممکن میباشد هنگام عمل با CSS با آن‌ها مواجه گردید، می‌اقتدار به مثال‌های ذیل اشاره نمود:

PX: نماینده یک پیکسل
EM: واحدی نسبی با دقت به اندازه فونت
REM: واحدی نسبی با دقت به اندازه فونت
VH، VW: اکران دهنده درصدی از طول یا این که پهنا
%: اکران دهنده درصد عنصرها اساسی
یک طراح وبسایت و یا این که توسعه و گسترش دهنده مبتدی به احتمال بیشتر از واحد پیکسل برای تهیه و تنظیم وبسایت و خصوصیت‌های آن به کارگیری خواهد کرد، به دلیل آنکه این واحد تحت عنوان معمولی‌ترین واحد ارتفاع در CSS شناخته میشود.

از سوی دیگر به هنگام تهیه و تنظیم پهنا تصاویر و یا این که بقیه موادتشکیل دهنده استعمال از واحد % میتواند شایسته ترین راه‌حل ممکن باشد. آکادمی رایا پارس با این طریق شما میتوانید از اکران اجزاء متناسب با تغییرات شیت اکران یقین نتیجه ها نمائید.

چرا سایت تجاری شما مستلزم عکس العمل گرایی میباشد؟
سازش وب سایت تجاری با هر دستگاهی، یک مزیت والا برای تجارت شما محسوب می‌شود که قادر است سبب جذب ترافیک، سئوی عالی و در غایت درآمدزایی خواهد شد. در اینجا به 5 استدلال کلیدی برای استعمال از سایت برخورد گرا میپردازیم:

1- بهبود خصوصیت کاربرپسند بودن و قابل به کار گیری شدن

مهمترین دلیلی که قرار میباشد برای برخورد گرایی وب سایت وجود داشته باشد، جذب یوزرها و مشاهده آنها از وبسایت میباشد. هر چه تارنما کاربرپسند باشد قابلیت و امکان به کار گیری و مشاهده آن بالا می‌رود. هنگامی که مخاطب ناچار نباشد برای تلاوت و مشاهده مطالب یا این که تولیدات وبسایتتان آراسته اسکرول نماید و شیت را زوم نماید تا یک مقاله را ببیند، یعنی وبسایتتان کاربرپسند میباشد.

2- ارتقا یوزرها موبایلی

هر روز بر تعداد یوزرها گوشی افزوده می شود what is seo و با این سیر سریعی که دارااست مطلقا در آجل بیشترین واحد سنجش را به خویش تخصیص می دهد پس مطلقا بایستی وبسایتی عکس العمل‌گرا ساخت تا اشخاص در گوشی خویش بتوانند با تارنما‌ها شغل نمایند.

3- سایت با سرعت بیشتر
غیر از اینکه می بایست وبسایتتان برخورد گرا باشد، می بایست سرعت نیکی نیز در لود داشته باشد. مدام در خیال داشته باشید وبسایتی که در به عبارتی ثانیه‌های اولیه گشوده نشود، مخاطب را از ادامه پشیمان می‌نماید. پس می بایست از طریق‌ها و پلاگین‌های باصرفه‌سازی برای سرعت تارنما به طبع امداد بگیرید.

آموزش لینک سازی خارجی...
ما را در سایت آموزش لینک سازی خارجی دنبال می کنید

برچسب : آموزش لینک سازی خارجی, نویسنده : mohammadsrc externallinkbuildingtraining بازدید : 116 تاريخ : دوشنبه 14 شهريور 1401 ساعت: 16:13

وب سایت‌هایی با بازدیدکنندگان تکراری ممکن میباشد آموزش لینک سازی خارجی درجه‌ بالاتری در گوگل داشته باشند.

۱۳۷- پوگو استیکینگ (Pogosticking)

پوگو استیکینگ نوع خاصی از پریدن میباشد. در‌این‌صورت استفاده کننده برای یافتن جواب سوال خویش از وبسایت شما بیرون گردیده و روی بقیه حاصل کاوش کلیک‌ می‌نماید. این واقعه اثر بسیار بدی روی اعتبار تارنما شما داراست و در حالتی که بقیه یوزرها هم این عمل را تکرار نمایند، به گذر زمان جايگاه خویش را در گوگل از دست خواهید اعطا کرد.

۱۳۸- وب سایت‌های مسدود گردیده

گوگل این خصوصیت را در کروم متوقف نموده است. با این درحال حاضر الگوریتم پاندا هنوز از این خصوصیت تحت عنوان یک سیگنال چگونگی به کارگیری می‌نماید.

۱۳۹- وب سایت‌های بوک‌برند گردیده در کروم

گفتیم که گوگل، داده‌های مو جود در مرورگر کروم را گردآوری‌آوری می‌نماید. براین اساس صفحاتی که در کروم بوسیله یوزرها بوک‌برند آکادمی رایا پارس میشوند ممکن میباشد درجه بهتری در شیت نتیجه ها بگیرند.

۱۴۰- تعداد ایده ها

صفحاتی که تعداد ایده ها متعددی دارا‌هستند، علامت‌های تعامل مخاطب و چگونگی محتوای آن برگه را به گوگل می دهند. جدیدا یک کدام از کارکنان گوگل اظهار کرد که نظرها‌ می توانند اثر بسیار متعددی روی مرتبه وب سایت داشته باشند.

۱۴۱- فرصت توقف در برگه

گوگل به «مجال ماندگاری» یوزرها در یک برگه دقت متعددی‌ می‌نماید. what is seo فرصت ماندگاری یعنی هنگامی یوزرها از کاغذ حاصل جستجوی گوگل‌ به تارنما شما می‌رسند، چه مقطع در ورقه شما توقف می‌نمایند. این آیتم گه گاه تحت عنوان کلیک‌ زمان بر در مقابل کلیک‌ کوتاه شناخته می شود. به صورت خلاصه: گوگل بازه زمانی وقتی که جستجوگران گوگل در شیت شما صرف‌ می‌نمایند را اندازه‌ می گیرد. هر چه مجال بیشتری صرف گردد، سکو برگه شما فراتر خواهد رفت.

آموزش لینک سازی خارجی...
ما را در سایت آموزش لینک سازی خارجی دنبال می کنید

برچسب : آموزش لینک سازی خارجی, نویسنده : mohammadsrc externallinkbuildingtraining بازدید : 91 تاريخ : يکشنبه 13 شهريور 1401 ساعت: 16:26

یکی‌از دیگر از منابع بهتر برای شما رسیدگی لانگ تیل کیورد رقباست. ابزار Ahrefs به شما امداد می‌نماید تا مشاهده کنید آموزش لینک سازی خارجی که رقبایتان برای چه عبارات کلیدی دم‌درازی سکو‌بندی استخراج می‌نمایند! شما با تحقیق لغت ها کلیدی زمانبر یکسری وب سایت از رقبای خویش می توانید ایده‌های بخش اعظمی برای پیاده سازی لانگ تیل کیورد به دست آورید!

4) از Reddit، Quora و انجمن‌های تخصصی غافل نشوید!

معمولا وقتی که گوگل پاسخگوی قابل قبولی برای سوال ها عموم وجود ندارد آنان به سراغ جای ‌هایی مانند Quora و Reddit برای یافتن جواب میروند. از روش بازرسی تاپیک‌های این انجمن‌ها میتوانید سرنخ‌هایی برای لانگ تیل کیورد پیدا نمایید. خلل این فعالیت در آنست که فرایند استیناف و حصول لغت ها کلیدی دم‌دراز از تاپیک‌ها ممکن میباشد خسته‌کننده باشد و شما بایستی برای ارتقاء سرعت در آن، آکادمی رایا پارس هم‌چنان از ابزارهای مرورگری که در بخش قبل به آن اشاره کردیم استعمال نمائید.

برای ارائه معیارهای گزینش شایسته ترین کلمه ها کلیدی زمانبر می بایست توضیحاتی درباره اشکال این کلمه ها ارائه نماییم. همگی لانگ تیل کیورد‌ها یکسان نیستند. برخی از آنها یک جستجوی دوست داستنی را آرم میدهند در حالی که بعضا دیگر تنها سیرتکامل‌ای معدود‌خیس دوستداشتنی از یک عبارت جستجوی دوستداشتنی‌خیس میباشند.

بگذارید با یک نمونه آغاز کنیم.  what is seo عبارت «شایسته ترین خوراکی‌های تندرست برای سگ‌ها» مسلما یک لانگ تیل کیورد میباشد به دلیل آن که تنها صد کاوش در ماه اخذ می‌نماید. البته چندین عبارت جستجوی دیگر هم وجود دارا هستند که در عین داشتن وسعت جستجوی بیشتر به همین مفهوم میباشند: در‌حالتی که هرمورد از این کلمه ها را در گوگل کاوش فرمایید متوجه خواهید شد که به عبارتی صفحه های برای هرمورد از این لغات کلیدی در بالاترین مرتبه قرار دارا‌هستند. گوگل ابزار هوشمندی میباشد و متوجه میگردد که اشخاص گوناگون ممکن میباشد جستجوهای خویش را به گونه ای گوناگون ذکر نمایند در حالی که در واقع درپی یک چیز می گردند. براین اساس گوگل گروه‌ای از صفحه ها را با لغت ها کلیدی مشابهی که تیم‌بندی نموده است مرتبه‌بندی می‌نماید. پس خوب میباشد از دربین کلمه ها کلیدی وقت گیر که راجع‌به یک زمینه سخن می‌نمایند، عبارتی را تعیین نمایید که بوسیله استفاده کننده بیشتر سرچ میشوند و محبوبیت بیشتری دارا‌هستند و اما این به‌این معنی وجود ندارد که از سئو برگه برای بقیه لغات مرتبط به آن قضیه در آن کاغذ غافل گردید.

آموزش لینک سازی خارجی...
ما را در سایت آموزش لینک سازی خارجی دنبال می کنید

برچسب : آموزش لینک سازی خارجی, نویسنده : mohammadsrc externallinkbuildingtraining بازدید : 69 تاريخ : شنبه 12 شهريور 1401 ساعت: 16:19

معمولا هنگامی یک محتوای بهتر و کیفیت خوب روی وب سایت‌تان قرار می‌دهید، بعد از یک‌سری روز مشاهده می کنید که نوشته‌ی‌علمی شما در برگه نخستین یا این که دوم حاصل جستجوی گوگل قرار گرفته میباشد. آموزش لینک سازی خارجی این وقت‌ها احتمالا به شدت هیجان‌زده میشوید ولی اکثر وقت ها زمان ها، این هیجان چندان استوار وجود ندارد. بعداز مدتی میبینید که گوگل، محتوای شما‌را به برگه ششم حاصل خویش جابجایی داده میباشد. شاید برایتان جذاب باشد که بدانید همگی این‌ها ذیل راز الگوریتم رقص گوگل یا این که به عبارتی Google Dance میباشد!

فعالیت الگوریتم رقص گوگل، داوری‌ست! آری… به همین آسانی.

به عبارت دیگر، گوگل دنس هنگامی میباشد که گوگل متوجه شیت شما می‌گردد و در SERP (کاغذ نتیجه ها موتور کاوش) به آن فرصتی میدهد آکادمی رایا پارس تا شانس خودش را آزمون نماید.

در اینگونه قوانینی، گوگل به سراغ ورقه شما می آید و میگوید: «بضاعت و توان‌های خودت را به اینجانب علامت بده!»

این بدان معنا میباشد که ورقه جدید منتشر گردیده شما (که در موتورهای کاوش منزلت خیلی پایینی دارااست) یک شبه به یک شرایط فراتر میرسد تا گوگل بتواند برخورد یوزرها خویش را ببیند و مبتنی بر آن تصمیم بگیرد که رده حقیقی و واقعی برگه شما دقیقا کجاست.

در صورتی‌که الگوریتم گوگل ببیند که اشخاص متعددی روی کاغذ شما کلیک کرده یا این که وقت خویش را صرف آن می‌نمایند و از محتوایی که میبینند لذت میبرند، در آن شیت به شما امتیاز میدهد و این امتیاز، در گزینش درجه‌بندی پایانی تارنما شما اثر متعددی دارااست.

طریق دیگر برای به کارگیری از الگوریتم رقص گوگل، what is seo این میباشد که گوگل سکو برگه شمارا تغییر تحول میدهد (فارغ از اینکه هیچ برهان دیگری در سکو‌بندی اثر بگذارد) تنها برای اینکه ببیند چه اتفاقی میفتد.

گوگل، یکی از دو روزی به شما قابلیت و امکان می دهد تا در صفحه های نخستین یا این که دوم نتایجش ظواهر گردید و بعداز آن (معمولا بعد از یک روز)، با کاهش مرتبه در حاصل روبه‌رو خواهید شد.

آنگاه مجدد مقام بالاتری را قسمت‌تان خواهد کرد و گشوده آن را از شما خواهد گرفت.

این چرخه مدتی ادامه مییابد.

آموزش لینک سازی خارجی...
ما را در سایت آموزش لینک سازی خارجی دنبال می کنید

برچسب : آموزش لینک سازی خارجی, نویسنده : mohammadsrc externallinkbuildingtraining بازدید : 96 تاريخ : پنجشنبه 10 شهريور 1401 ساعت: 14:45

ما در‌این‌جا دو نمونه از ارتقاء سهم کیف پول مشتری ارائه میکنیم. آموزش لینک سازی خارجی یکی‌از این نمونه‌ها مرتبط با ساندویچ هایدا و دیگری مرتبط با دکان خرقه جین وست میباشد.

رستوران هایدا:
چنانچه خاطرتان باشد ساندویچی زنجیره‌ای هایدا در پیشین فقط ساندویچ‌های سرد کالباس ساخت‌و‌ساز میکرد. مزیت این ساندویچ‌ها در‌این بود که فراهم، خوش‌بها و خوشمزه بودند. جای ‌یابی مطلوب ساندویچ هایدا در محل‌های پرعبور و مرور به ارتقای این مارک امداد کرد. بخش اعظمی از عده ای که بدین ساندویچی مراجعه می‌کردند زمان چندانی برای مهیا شدن خوراک نداشتند، در عین هم اکنون می‌خواستند غذایی خوشمزه بخورند و سیر شوند. هایدا کلیه این نکات را با هم عرضه می کرد. آکادمی رایا پارس در مرحله آینده البته این رستوران نادر‌نادر استارت به پیشرفت منوی خویش کرد. سیب‌زمینی سرخ‌کرده و ساندویچ‌های گرم و بعدتر هم پیتزاها به منوی رستوران هایدا اضافه شدند. به‌تدریج بعضی از اشخاصی که برای تهیه کردن ساندویچ‌های سرد به هایدا می‌آمدند هوس سیب‌زمینی سرخ‌کرده هم می‌کردند! یا این که حتی نظرشان را برای تناول کردن پیتزا تغییر و تحول می‌دادند. این مثال، یکی موردها برنده استراتژی ارتقاء سهم کیف پول مشتری میباشد.
پوشاک جین وست:
جین وست یک کدام از دکان‌های پرطرفدار فروش خرقه میباشد. what is seo این مغازه به تازگی بسته‌های خرید جذابی را به مشتریان خویش ارائه می‌نماید که می توانند موجب وفاداری مشتریان بدین مارک شوند. مثلا شما با خرید دوتا شلوار از این دکان میتوانید یک شلوار دیگر نیز به منزل ببرید! و یا این که بن‌های استعمال از کافه‌ها و رستوران‌ها و یا این که مغازه‌های اینترنتی را اخذ فرمایید. همگی این شگردها می توانند سهم کیف پول مشتری را به ترازو قابل توجهی ارتقاء دهند.

آموزش لینک سازی خارجی...
ما را در سایت آموزش لینک سازی خارجی دنبال می کنید

برچسب : آموزش لینک سازی خارجی, نویسنده : mohammadsrc externallinkbuildingtraining بازدید : 95 تاريخ : چهارشنبه 9 شهريور 1401 ساعت: 15:54

Alt text: متن جایگزین، متنی در کد  آموزش لینک سازی خارجی HTML میباشد که تصاویر مو جود در صفحه های اینترنت را تعریف‌ می‌نماید.
Anchor text: یکی اصطلاحات seo در مورد با صرفه‌سازی On-Site میباشد و به متنی گفته میگردد که با آن به صفحه ها لینک و پیوند می‌دهید.
Auto-generated content یا این که محتوای اتوماتیک ایجاد گردیده: محتوایی که به طور خود کار ساخت گردیده و بوسیله آدم نوشته نشده میباشد.
Duplicate content یا این که محتوای تکراری: محتوایی که میان دامنه‌های گوناگون یا این که در بین یک‌سری ورقه از یک دامنه به اشتراک گذارده گردیده‌است.
Geographic modifiers: اصطلاحاتی که جای فیزیکی یا این که ناحیه سرویس ها را تعریف‌ می‌نمایند.
Header tags: عنصری در HTML میباشد که برای گزینش تیتر در شیت شما به کار گیری‌ میگردد.
Image compression یا این که فشرده‌‎سازی تصویر: سرعت بخشیدن به صفحه ها اینترنت با خارکردن اندازه فولدر‌های تصویری، فارغ از افت چگونگی آن.
Image sitemap: ایمیج وبسایت مپ هم یک کدام از اصطلاحات بهینه سازی میباشد که دربین متخصصان، کاربرد متعددی دارااست.  آکادمی رایا پارس بخشی از یک تارنما‌مپ که تنها مشمول URLهای تصویری در یک وبسایت میباشد.
Keyword stuffing: تاکتیکی اسپمی که مشمول به کار گیری بیش تر از حد از کلمه ها کلیدی اساسی و گونه های متعدد آن ها در مطالب و لینک و پیوند‌ها میباشد. اینکار شدیدا نهی شده و درصورتی که صورت پذیرد به وسیله الگوریتم پاندا جریمه خواهید شد.
Link accessibility یا این که امکان دسترسی به لینک و پیوند: سهل وآسان کردن یافتن پیوند‌ها به وسیله بازدیدکنندگان انسانی یا این که ربات‌های خزنده.
Link equity: ارزشی که یک پیوند می تواند به مقصد خویش منتقل نماید.
Link volume: تعداد پیوند‌های مو جود در یک کاغذ.
Local business schema: داده ساختار یافته‌ی علامت گذاری گردیده یا این که اسکیما در یک شیت اینترنت، که به موتورهای کاوش یاری‌ می‌نماید داده ها مرتبط با یک استحصال‌وکار محلی را خوب ادراک نمایند.
Meta descriptions یا این که توضیحات متا: یکی‌از ارکان HTML که محتوای کاغذ‎‌ای را که در آن می‌باشند را تعریف‌ می‌نماید. گوگل معمولا این نصیب را در تحت پیوند آن تارنما در کاغذ نتیجه ها خویش اکران میدهد.
Panda یا این که الگوریتم پاندا: یکی‌از الگوریتم‌های ‌گوگل میباشد که محتوای بی‏‌چگونگی را غرض قرار‌ می دهد و آن را جریمه می‌نماید.
Protocol یا این که پروتکل: http یا این که https که پیش از اسم دامنه وب سایت شما می‏‌آید. این فرمان، طرز پخش دوباره داده‌ها در میان سرور و مرورگر را در اختیار گرفتن‌ می‌نماید.
Redirection یا این که تغییر تحول مسیر: what is seo  ریدایرکت هم از آن اصطلاحات seo میباشد که مطلقا بارها با آن مواجه گردیده‌اید. وقتی که یک URL از یک جای به جای دیگر منتقل‌ می‌گردد، از این اصطلاح به کار گیری می‌نمایند.
Rel = canonical: تگی که به صاحبان وب سایت اذن‌ میدهد تا به ‌گوگل بگویند کدام ورژن از یک شیت اینترنت، اساسی و کدام یک ورژن تکراری میباشد.
Scraped content: برداشتن محتوا از اینترنت‎تارنما‌هایی که صاحب آن نیستید و آنها را فارغ از اذن در وب سایت خودتان منتشر کرده‌اید.
SSL certificate: از «Secure Sockets Layer» برای رمزگذاری داده‌های منتقل گردیده در میان اینترنت سرور و مرورگر جستجو گر استعمال‌ می شود.
Thin content: محتوایی که کوتاه میباشد و بها مقداری داراست در فیض بهره چندانی برای بازدیدکننده ندارد.
Thumbnails یا این که تصاویر سد انگشتی: تصاویری که ورژن خرد‌تری از تصویر مهم می باشند.
Title tag: عنصری در HTML میباشد که تیتر یک شیت اینترنت را معین‌ می‌نماید.

آموزش لینک سازی خارجی...
ما را در سایت آموزش لینک سازی خارجی دنبال می کنید

برچسب : آموزش لینک سازی خارجی, نویسنده : mohammadsrc externallinkbuildingtraining بازدید : 79 تاريخ : سه شنبه 8 شهريور 1401 ساعت: 16:45

seo همواره تحت عنوان فرایندی شناخته می گردد که درباره آن داده ها نادرست فراوان و سوتفاهم‌های متعددی وجود داراست. گوگل با مخفی کردن یکسری از حقایق کوشش دارااست از تعداد کسانی کاهش دهد که قصد دارا‌هستند از جايگاه‌های گوگل سواستفاده نمایند. هرچند گه گوگل به تازگیً عمل‌های قابل توجهی در قضیه ارتقاء شفافیت از روش کار در انجمن‌های بهینه سازی اجرا داده‌میباشد.
سخن‌های کارشناسانی از قبیل John Mueller, Gary Illyes و Danny Sullivan  از روش قابل انعطاف افزارهایی مانند Hangouts و توییتر و شبکه‌های یوتیوب، آموزش لینک سازی خارجی در جهت کارایی برای جایگزینی تصورات خطا با حقایق بهینه سازی بوده‌میباشد.
در‌پی 10 تصور اشتباه و دلایل خطا بودن آن‌ها را رسیدگی می کنیم:
10 اعتقادوباور خطا در باره بهینه سازی
۱- گوگل محتوای تکراری را پنالتی می‌نماید
پنالتی شدن محتوای تکراری حقیقت ندارد. گوگل وبسایت‌ها را به جهت ایجاد محتوای تکراری از شیت نتیجه ها کاوش حذف نمی‌نماید.
 گوگل به خیر میداند که محتوای تکراری بخشی از اینترنت میباشد آکادمی رایا پارس و وبسایت‌ها با ساخت محتوای تکراری قصد دارا‌هستند تا دفعات بیشتری برای کاربرانی که پیرو سرویس ها آنان می‌باشند در شیت حاصل جستجوی گوگل به اکران گذاشته شوند.
بدترین سناریوی صفحاتی که محتوای تکراری دارا‌هستند این میباشد که گوگل فقط یکی صفحه های تکراری را ایندکس نماید و یک کاغذ به مکان برگه دیگر به اکران در بیاید. متخصصان seo حتی میتوانند به گوگل بگویند what is seo که کدامیک از این صفحه ها را برای آن‌ها ایندکس نماید کافیست که به صدق از canonicals، نقشه تارنما Sitemap و لینک و پیوند‌های داخلی به کارگیری نمایند.

آموزش لینک سازی خارجی...
ما را در سایت آموزش لینک سازی خارجی دنبال می کنید

برچسب : آموزش لینک سازی خارجی, نویسنده : mohammadsrc externallinkbuildingtraining بازدید : 87 تاريخ : يکشنبه 6 شهريور 1401 ساعت: 16:16

گزینش کلمه و واژه کلیدی مطلوب مهمترین قدم در استراتژی سئو میباشد آموزش لینک سازی خارجی چون اثر به‌سزایی در جايگاه‌ٔ گوگل می گذارد. با این اکنون استیناف و گزینش واژه کلیدی برای تارنما می بایست از روی اصول صورت بپذیرد در غیراین شکل اثر منفی برروی جايگاه وب سایت شما میگذارد . آکادمی رایا پارس درین نوشته‌ی‌علمی تصمیم گرفتیم ۷ خطا در گزینش واژه و کلمه کلیدی را به شما معرفی کنیم تا بتوانید شایسته ترین واژه کلیدی را گزینش فرمایید.

خطا در گزینش واژه کلیدی
اجتناب از غلط در تعیین واژه کلیدی در جايگاه‌بندی گوگل و فروش عالی امداد خواهد کرد. (یادتان باشد سکو‌بندی عالی در موتور‌های کاوش با گزینش مطلوب واژه‌کلیدی شروع خواهد شد.)

1- تفحص و گزینش اشتباه واژه و کلمه کلیدی

ایفا پژوهش ها مطلوب برای کلمه ها کلیدی قادر است یک فرآیند مشقت بار و وقت‌گیر باشد ولی خروجی آن بسیار لذت‌نصیب میباشد. به این ترتیب برای گزینش کلمه و واژه‌کلیدی مقداری وقت بگذارید و کلمه ها‌کلیدی متفاوت را با هم مقایسه فرمائید برای این‌عمل می توانید از ابزارهای گوگل مانند گوگل ترندز ، گوگل ادورز و … استعمال نمائید. همینطور شما بایستی بدانید که مخاطبان چه چیزی کاوش خواهند کرد و نسبت به آن لغات کلیدی را ارائه دهید .
کوشش نمایید طی عصر‌های وقتی لیست لغات‌کلیدی خویش را بروز نمائید تا از این غلط در تعیین واژه و کلمه کلیدی خودداری خواهد شد.

توصیه ژاکت
برای تعیین واژه کلیدی میتوانید از پلاگین WordPress Keyword Tool به کارگیری فرمائید.

2- به کارگیری از لغت ها‌کلیدی طاقت فرسا و غیرواقعی

قراردادن بعضا عبارات‌کلیدی برای وب سایت‌های بچه قادر است مشقت بار و رقابتی و یا این که فرضی باشد، به طورکلی در شرایطی که در اولِ مسیر حصول‌وکار آنلاین می‌باشید رقابت با وب سایت‌های شبیه بسیار مشقت بار میباشد و ممکن میباشد سبب به باخت شما خواهد شد! بدین ترتیب پرهیز از خطا در تعیین کلمه و واژه کلیدی و استعمال از عبارات‌کلیدی معمولی‌خیس شانس شمارا ارتقاء میدهد.

نمونه…
مثلا، شما اخیرا یک وب لاگ تناسب‌ اندام راه اندازی کرده‌اید، what is seo در اولِ فعالیت تعیین واژه و کلمه‌کلیدی (تناسب اندام) بسیار دشوار میباشد چون سایت‌های قدرتمندتر از شما وجود دارااست، بدین ترتیب قادر است از صفت‌ها و اصطلاحات بی آلایش‌خیس تناسب‌ اندام به کار گیری نمایید مانند تناسب‌ اندام سالمندان ، ورزش برای خردسالان و …
این طرز در اولِ فعالیت به تارنما شما در سکو‌بندی یاری می‌نماید.

آموزش لینک سازی خارجی...
ما را در سایت آموزش لینک سازی خارجی دنبال می کنید

برچسب : آموزش لینک سازی خارجی, نویسنده : mohammadsrc externallinkbuildingtraining بازدید : 84 تاريخ : شنبه 5 شهريور 1401 ساعت: 17:08

استعمال از PBN برای بک‌پیوند‌ها معمولاً سبب ساز به مرتبه‌بندی ضعیف کلمه ها کلیدی میشود و حتی می تواند باعث به جریمه‌ی گوگل گردد. آموزش لینک سازی خارجی تاکتیک‌های ناپسندِ «پرداخت برای پیروز شدن» مانند لینک و پیوند‌های PBN تحت عنوان سئوی کلاه سیاه شناخته میشوند. در حالی که تکنیک‌های کلاه سپید ارگانیک‌خیس و «صادقانه‌خیس» میباشند، ولی سئوی کلاه سیاه دربرگیرنده اسپم یا این که سوءاستفاده از سیستم برای استخراج به جايگاه‌های فراتر می‌باشند.
دلایل زیادی وجود دارااست تا گوگل سئوی کلاه سیاه را جریمه نماید. آکادمی رایا پارس و در دفعه نخستین با غرض بک‌پیوند‌ها و استخراج اعتبار شروع می گردد.
گوگل اینترنت‌وبسایت‌های دارنده پیوند‌های دارای اعتبار را در حق تقدم قرار میدهد چون این لینک و پیوند‌ها تحت عنوان یک منشن از یک وب سایت به وبسایت دیگر کار می‌نمایند. حق تقدم مهم Google AI این میباشد که منابع قابل اتکا و کیفیت خوب را برای یوزرها مرتبه‌بندی نماید.
پیوند کردن به کاغذ دیگر مانند تضمین اتکا آن تارنما و محتوای آن میباشد. گوگل از این تضمین تحت عنوان مدرکِ اعتبار وبسایت استعمال می‌نماید.  what is seo در فیض، اعتبار فراتر درجه‌بندی لغات کلیدی را افزایش می بخشد و همگی پیروز خواهند بود.

با این اکنون، هنگامی این منشن‌ها مانند ارز فروخته می شوند، چگونگی و بها یک کاغذ نامربوط میشود. در‌صورتی‌که seo به یک بازیِ خریدِ بیشترین کوپن‌ها برای تقویت تبدیل خواهد شد، بالاترین توصیه دهنده بر مرتبه بندی عبارات کلیدی مسلط میگردد و حق تقدم‌های تجربیات‌ی استفاده کننده از فی مابین خواهد رفت.
بعلاوه، با دقت به اینکه جايگاه‌های ارگانیک به pay-to-rank (پرداخت هزینه برای مرتبه‌بندی) تبدیل میشوند، تبلیغات در گوگل بی‌منفعت می‌گردد و کمپانی مقادیر عظیمی از پول را از دست میدهد.
دربین عدم اعتنا به تجربیات‌ی استفاده کننده و فایده گوگل، تارنما‌هایی که از تکنیک‌های کلاه سیاه به کار گیری می‌نمایند کم کم از مزایای بلند زمان منفعت می برند پیش از اینکه از حق تقدم‌بندی بیرون شوند یا این که حتی جریمه شوند.

آموزش لینک سازی خارجی...
ما را در سایت آموزش لینک سازی خارجی دنبال می کنید

برچسب : آموزش لینک سازی خارجی, نویسنده : mohammadsrc externallinkbuildingtraining بازدید : 89 تاريخ : چهارشنبه 2 شهريور 1401 ساعت: 16:54

محتوایی که ساخت و ساز میکنید آموزش لینک سازی خارجی برای مخاطب های موتور های جست و جو میباشد خیر خویش موتور جست و جو. دراین مورد بایستی متن خویش را به طوری بنویسید که هنگامی اشخاص آن‌ها‌را رسیدگی می نمایند با آن شم راحتی نمایند.  از جمله در حالتی‌که شما لغات کلیدی مطالب خویش را به طور دقیقتر و با تامل بیشتر گزینش نمایید، اشخاصی وارد وبسایت شما می گردند که حقیقتاً به محتوای شما نیاز دارا هستند چون گوگل پاسخ پرسش وارداتی بوسیله یوزرها را در واژه و کلمه کلیدی شما پیدا نموده است.

مثلا در‌صورتی‌که عبارت کلیدی شما “نوسازی منزل های دیرین” میباشد آکادمی رایا پارس میتوانید آن را به عبارت “چه‌گونه می اقتدار منزل دیرین خویش را نوسازی کرد” تغییر و تحول دهید این فعالیت سبب ساز می‌شود تا الگوریتم های گوگل وبسایت شمارا زود خیس شناسایی نماید و به مخاطبان نشانه دهد.

چنانچه محتوای متنی شما این نقص‌ را داراست خوب میباشد استارت به اصلاح فرمائید و در مرحله اولیه محتوای صفحه های خویش را اصلاح فرمایید و در فرآیند آجل کلید کلمه ها و کلمات مهم.

به سراغ کلید کلمه های بلند بروید
کلید کلمه های متن شما بایستی به طوری درج شده باشد که بتوان آن را شل خیس با کلمات جست و جوی‌بار یوزرها مقایسه کرد.

از جمله در صورتیکه شما در وبسایت خویش پلاگین های رفیعتر در بهینه سازی تارنما های وردپرسی را به فروش میرسانید به کار گیری از کلید کلمه های “وردپرس” یا این که “پلاگین” گزینش صحت وجود ندارد.

بلکه شما بایستی کلید واژه و کلمه خویش را بلند what is seo خیس و مفهومی خیس تعیین بکنید مانند:

شایسته ترین پلاگین های بهینه سازی
بهینه سازی وب سایت های وردپرسی
شایسته ترین پلاگین های seo در وردپرس
و …
با تعیین این کلمه ها تحت عنوان کلید کلمه و واژه احتمال اینکه عبارتی که یوزرها در موتور های جست و جو وارد کرده اند با عبارت کلید واژه و کلمه شما مطابقت بیشتری داشته باشد بیشتر میشود و گوگل BERT وبسایت شمارا در نتیجه ها جست و جو به یوزرها نشانه می‌دهد.

آموزش لینک سازی خارجی...
ما را در سایت آموزش لینک سازی خارجی دنبال می کنید

برچسب : آموزش لینک سازی خارجی, نویسنده : mohammadsrc externallinkbuildingtraining بازدید : 96 تاريخ : سه شنبه 1 شهريور 1401 ساعت: 15:44